TIJD voor een website audit?

Wanneer was de laatste keer dat je jouw website hebt aangepast of zelfs nog maar gekeken hebt naar jouw website?

Wanneer je net begint met je onderneming, zorg je er meestal voor dat je snel een website hebt. Van zodra die nieuwe website er is, ga je je al snel bezighouden met andere dagelijkse taken, zoals werk voor klanten, marketing en administratie. Je website geraakt dan stilletjesaan verwaarloosd. 

Een website is echter nooit ‘af’! Het is een levend ding dat altijd zou moeten evolueren en verbeteren! Je website is immers je onderneming! Het is de plaats waar je iedereen naar toe stuurt wanneer je aan online marketing doet.

Je website zou iets moeten zijn waar je trots op bent, iets dat je regelmatig update met nieuwe inhoud en een modern ontwerp, iets dat je merk helemaal uitstraalt en je klanten omver blaast!

Op z’n minst zou je website moeten voldoen aan de minimum vereisten van een goede website, anders zijn al je online marketing pogingen (en het geld dat je er eventueel in steekt) eigenlijk zinloos. 

Hoe weet ik of mijn website 'goed genoeg' is?

Eerst en vooral, ‘goed genoeg’ is niet je doel! Je wilt uitblinken en mensen verliefd laten worden op je website! Natuurlijk heeft niet iedereen de nodige skills of tijd om fantastische websites te bouwen, een goede webdesigner kan je hiermee zeker helpen. MAAR er zijn wel een aantal punten die je zelf al kan checken om te kijken of jouw website aan een zekere standaardkwaliteit voldoet. Deze heb ik voor jou samengevat in het website audit werkboek!

b

Wat bevat het website audit werkboek?

Het werkboek bevat in totaal 17 pagina’s met info waarvan er 9 bestaan uit checklisten die je zelf kan doorlopen. We gaan kijken naar de algemene opzet van je website, maar gaan ook dieper in op een aantal pagina’s, zoals de homepagina, de contactpagina en de ‘over mij’ pagina. Tenslotte bekijken we ook hoe het gesteld is met jouw vindbaarheid in Google. 

Wat doe ik na het invullen van de website audit?

Op het einde van het werkboek is er plaats om jouw bevindingen te noteren en je actiepunten te formuleren. Hiermee kan je dan zelf een actieplan opstellen zodat je uiteindelijk alle punten in het werkboek kan afvinken! 

Klaar om jouw website een audit te geven?

Laat dan hier je gegevens achter om het werkboek te downloaden!

Door je gegevens in te vullen, zal je automatisch toegevoegd worden aan mijn e-maillijst om tips & updates via e-mail te ontvangen. Lees mijn volledige privacyverklaring hier

Ontwikkelt en beheert WordPress websites.

Algemene voorwaarden | Disclaimer | Privacyverklaring

© 2020 Alle rechten voorbehouden. Webdesign Springweb.

CONTACT

Korenbloemlaan 23
2980 Zoersel
België
E-mail: info@springweb.be
Tel: 0474/71.83.01
BE 0678.789.568

Pin It on Pinterest